για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια, ξεκάθαρα, η αδράνεια κοστίζει πιο πολύ από την αντίδραση!

Tuesday, September 16, 2008

Περιμένοντας τη βροχή...

Ο φίλος μου ο Φαίδων δεν μπόρεσε να 'ρθει φέτος στο νησί. Είχε ένα πρόβλημα, με πήρε πριν λίγη ώρα στο τηλέφωνο να μάθει νέα μου. Μιλήσαμε για λίγο... όχι τα τυπικά, δεν άνοιξε του είπα το "ουζεράκι" στο Βουναράκι... κρίμα μου απάντησε. Στην ΕΤ3 ο Σάκης περιγράφει τον αυριανό καιρό... "να περιμένετε βροχές" στο ανατολικό Αιγαίο... καλά τα νέα λοιπόν. Αλλά κι ο Φαίδωνας που δεν ήρθε φέτος; Ας είναι... μερικούς ανθρώπους τους περιμένεις σαν τη βροχή... να σε δροσίσουν με μια ευχάριστη κουβέντα, με το χιούμορ τους με την ανθρωπιά τους... Να ΄σαι καλά ρε Φαίδωνα... σε περιμένουμε όποτε μπορέσεις!

Υ.Γ.
Ο Φαίδωνας γράφει ποιήματα... να ένα:




3 comments:

Δήμητρα said...

Έσπασα τα νεύρα μου αλλά δεν μπόρεσα να το καταφέρω.
Έχω ανεβασει το τραγούδι "βρέξι παπού" σε μια ιστοσελίδα.Όποτε μπεις πες μου να στο στείλω,σε μέιλ.γιατί δεν μπορεσα μ αυτα τα html.Μπορει και να το χεις φυσικά.
Αλλά ήθελα να στ αφιερώσω.Ακαπέλα χωρίς μουσικές.Από μια γιαγιά του νησιού

L' Aesthete Soleil said...

Τέτοιοι άνθρωποι είναι απαραίτητοι στις ζωές μας. Χαιρετισμούς στον Φαίδωνα από έναν blogger.

obat denature said...

very interesting .... nice .....
thank you for the information very inspire me to work more ...... ...... good luck .....
visit also my website ........ please .........

Obat Untuk Penyakit Sipilis
Obat Untuk Penyakit Sipilis
Obat Untuk Penyakit Sipilis
Obat Untuk Penyakit Sipilis
Obat Untuk Penyakit Sipilis